poniedziałek, 22 grudnia 2014

HIRYO


Zapraszam do obejrzenia nowego wpisu. Ubrania  fajnej polskiej marki  możecie zobaczyć tutaj:HIRYO ! Działają od niedawna, ale szybko się rozwijają. Ci którzy mnie czytają od dłuższego czasu wiedzą, że lubię wspierać polskich projektantów i polską modę.  Jeżeli lubicie czerwień, to propozycja od nich na pewno Wam się spodoba!










czwartek, 11 grudnia 2014

TWOJE #BEGINDESIRE !



Hejka!  Ruszyła świetna aplikacja konkursowa - #BEGINDESIRE, czyli odszukaj swoje pragnienie i podziel się nim! Do wygrania fajna nagroda!  Wiadomo, że każdy z nas ma swoje pragnienia, dlatego warto za nimi podążać! Szybko i łatwo  opisz swoją historię w aplikacji na facebooku i dodaj do niej zdjęcie.

W ramach akcji #BEGINDESIRE poznajcie również moją historię podążania za pragnieniem!

wtorek, 9 grudnia 2014

PIERRE CARDIN / TIMBERLAND


Cześć! Zapraszam do obejrzenia zdjęć z tego wpisu. Jest już zimno, dlatego warto rozejrzeć się za naprawdę ciepłymi kurtkami! Moja dzisiejsza propozycja to kurtka z obecnej kolekcji PIERRE CARDIN, wygląda bardzo dobrze, jest klasyczna, dlatego sprawdzi się u bardziej konserwatywnych facetów. Ciekawym designerskim dodatkiem są rozpięcia po bokach, wyglądają efektownie gdy pod kurtką mamy dłuższą koszulę w jaśniejszym odcieniu. Kurtka składa się w 90% z puchu i 10 % z pierza. Do stylizacji użyłem moje ukochane TIMBERLANDY z najnowszej kolekcji, krata jest fajną alternatywą dla klasycznego modelu 'timbsów'. Niedługo nowy wpis z kolejną zimową stylizacją.








wtorek, 28 października 2014

AUTUMN WITH MEDICINE


Cześć! Dziś przedstawiam Wam mój zestaw jaki skomponowałem wraz z sklepem MEDICINE !
Zobaczcie co proponuje marka na okres jesień/zima, na ich stronie internetowej. Dodatkowo na hasło VANITAS, dostajecie 25% zniżki w dniach 27.10.2014 - 02.11.2014!









wtorek, 21 października 2014

ALEXANDER WANG X H&M / ADIDAS ORIGINALS


Dziś nie będę się rozpisywał. Kolejna moja propozycja z kolekcją ALEXANDER WANG X H&M.
Tym razem bluza z kapturem, zestawiłem ją ze spodniami H&M, i moimi nowymi fluxami.

Spodnie będą do kupienia od 3 listopada, kolekcja Wanga, od 6, tylko w Warszawie (Marszałkowska) i Krakowie (galeria Krakowska)
Zobaczcie mój poprzedni wpis: ALEXANDER WANG X H&M









sobota, 18 października 2014

ALEXANDER WANG X H&M


Wczoraj odbyła się prezentacja kolekcji świetnej kolaboracji ALEXANDER WANG X H&M!

Kolekcja bardzo sportowa, skierowana do ludzi aktywnych, przy okazji minimalistyczna, pozostająca w klimacie projektanta. Mimo jej przeznaczenia, fajnie wygląda w miejskiej dżungli. Czytałem różnie opinie na ten temat, wiele osób pisze: 'banalna kolekcja' 'nuda' 'nic specjalnego' 'kolekcja dla płetwonurka'.  Ja sie jednak nie zawiodłem ponieważ na żywo wygląda jeszcze lepiej niż w lookbook'u. Ubrania z tej kolekcji należą do tych, które trzeba przymierzyć bo wtedy robią wrażenie.

Dziś mam przyjemność pokazać pierwszą sesję z rzeczami, które wybrałem. Od razu powiem, że moim numerem jeden są męskie kurtki. Czarna ze zdjęć i srebrna, którą pokażę Wam w następnym poście. Tkanina wierzchnia przodu wykonana jest w 90% z poliestru i w 10% z elastanu,  tył w  90% z wełny i w 10% poliester, rękawy  90%puch 10%pierze, dodatkowo w środku sprytnie ukryta jest kamizelka również wypełniona puchem.  Nie chciałem by stylizacja była nudna wiec ubrałem moje nowe ulubione, poszarpane spodnie marki River Island i oczywiście klasyczne Timbsy.


Kolekcja dostępna będzie od szóstego listopada w dwóch sklepach w Polsce, Warszawa (ul. Marszałkowska) oraz Kraków (galeria krakowska)










piątek, 17 października 2014

JA I MOJA NOWA SZAFA!












Cześć! Dziś finał mojej akcji z IKEA i szafą PAX! Chciałem napisać Wam trochę o tym jak wyglądała moja współpraca z marką. Zaczęło się spokojnie, wymiana maili, spotkanie. Kilka dni przerwy i nadchodzi dzień umówionego dnia pierwszego nagrania... Wtedy się zaczęło, a właściwie zaczęła fajna przygoda. Otwieram drzwi mieszkania i wpada do mnie dwudziestoosobowa ekipa i zupełnie miesza w moim spokojnym życiu i szafie! Światła, kamery. Nagrania trwały trzy dni, w czwarty nagrywaliśmy dźwięk w studio (dla mnie najbardziej stresujący moment współpracy).

 Muszę Wam powiedzieć, że IKEA odkąd pamiętam kojarzyła mi się dobrze, z wybieraniem fajnych dodatków do mieszkań i na finał klopsiki i hot dogi, do tego klimat miejsca, szczególnie w okresie świątecznym. Zmierzam do tego, że przez tą współpracę jeszcze milej mi będzie tam wracać! :)

Szafa Pax na prawdę uratowała mi życie, najlepsze w tym jest to, że można ją sobie samemu skomponować, dobrać do wielkości pomieszczenia. Przydatny jest też podział na ubrania, dodatki, buty.

Nie będę się rozpisywał o samej kampanii bo zobaczycie ją w linku. Chciałem podziękować całej ekipie za fajną atmosferę na planie. Napiszcie mi jak Wam się podoba ten pomysł i mój udział w tym projekcie.