środa, 1 sierpnia 2012

Varsovie



'Wake me up in July
Lick the snow from my eyes
We can catch the shooting stars
On the blackboard night sky '




Hi! Today I'm wearing blouse and trousers  from Zara, i love new colection! 

Jak już pewnie zauważyliście staram się nie dzielić rzeczy na damskie czy męskie. Dla mnie sprawa ubioru to kwestia tego, czy dobrze w czymś wyglądam. Nie lubię klasyfikowania, ograniczeń, ram. Wszystko oczywiście powinno się mieścić w estetyce i pewnych normach, ale uważam, że w tym kraju powinny być one rozszerzone! 

Część społeczeństwa niestety to 'mentalne modowe patologie'. Chciałbym, żeby podejście Polaków do ubioru się trochę zmieniło. Bawmy się modą, ubraniami, tolerujmy to co wygląda dobrze. Damska kurtka?  ale ja w niej wyglądam jak facet! :D 

Utarło się, że dział damski jest nieodpowiednim dla prawdziwych mężczyzn i nie powinno się tam zaglądać. Ja mam do tego dystans i czasami coś ciekawego wypatrzę... To wszystko oczywiście działa w dwie strony.


Wszystkim życzę miłego popołudnia! :)

















Blouse: ZARA
Troursers: ZARA
Glasses: MEXX
Bag: MY PROJECT 
Shoes: VANS


9 komentarzy:

  1. Twój blog jest naprawdę świetny. Oby więcej było w Polsce tak dobrze ubranych mężczyzn ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jak co, ale mam wrażenie, że Ty w każdej rzeczy wyglądałbyś jak prawdziwy facet :D Poza tym ja, jako kobieta też nieraz wypatrzę coś niesamowitego w dziale MĘSKIM- głównie nakrycia głowy i akcesoria... chociaż, że nacodzień wyglądam podobno jak 100% kobieta ^^

    Świetny post i look, znowu haha. Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo słuszne podejście do komponowania garderoby. Sam tę zasadę stosuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny pomysł z tą torbą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie ma dla ciebie prywatne znaczenie odwrócony krzyż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kierowałem się tutaj kwestią symboliki religijnej. Wizualnie bardziej podobało mi się właśnie takie odwrócenie. dlatego tak zrobiłem. :)

      Usuń