czwartek, 25 października 2012

MAISON MARTIN MARGIELA



Wczoraj byłem obejrzeć najnowszą kolekcję MAISON MARTIN MARGIELA dla H&M!
Od jakiegoś już czasu krążyły plotki na temat słabej jakości ubrań czy zbyt kontrowersyjnych rzeczy.
Moim zdaniem kolekcja jest rewelacyjna! Jakość adekwatna do ceny. To bardzo ciekawa współpraca H&M! Każdy element jest oznaczony specjalną etykietą i informacją o tym z którego z 23 sezonów dana kolekcja pochodzi, ponieważ obejmuje wszystkie sezony od powstania domu mody!
 To jest właśnie bardzo ciekawe w tej współpracy! Jednym zdaniem jest to ekskluzywne streszczenie historii firmy!
Paleta kolorów reprezentuje anatomię barw MAISON MARTIN MARGIEL.
Elementy garderoby damskiej i męskiej prezentowane są w wersji oversize.

Rewelacyjna saszetka na pasku, duży sweter z iluzją koszuli, marynarka z wprasowanymi detalami, powlekane jeansy, futro! Jestem pewien, że każdy mężczyzna znajdzie w tej kolekcji coś dla siebie!

Ja dziś prezentuję sztuczne futro i imitację zegarka MARTIN MARGIELA, całość połączyłem z eleganckimi spodniami, z wstawkami ze skóry  TOMAOTOMO I muszką MARTHU. Buty MASSIMO DUTTI!
Dodatkowo okulary VOGUE z GLOOMY SUNDAY będą dostępne na FASHION WEEK  w Łodzi!

ENJOY! :)













16 komentarzy:

  1. love that fur coat.. will be probably mine! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona tym zestawem. Moim zdaniem wszystko idealnie do siebie pasuje. W Polsce jesteś raczej prekursorem tego typu mody dla facetów i dobrze, bo zazwyczaj są marnie i nieciekawie ubrani. Chwała Ci za to.serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkoe perfekcyjnie zestawione.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również czekam na tę kolekcję, nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze wszystko idealne <3

    http://ullacherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Siema :D

    Czy istniałaby możliwość zrobienia ci koszulki? Mam w głowie taki jeden projekt i ty byś do niego idealnie pasował :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyborne masz te looki.
    Od dawna znam z Facebooka, jednak dopiero dziś wpadłam na bloga.
    I to, co mnie zastanawia to liczba obserwujących. Zasługujesz na miliony!
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie wszystko połączone , futro jest przepiękne <3

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty i futro idealne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja cudo. A ja mam dokladnie to futro do sprzedania (rozmiar EUR 50), moze macie/znacie kogos zainteresowanego? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny jestes, napewno jestes biedny, ledwo Ci stracza na zycie i kupiles futro fartem w taniej odziezy z nadzieja, ze jak je sprzedasz to bedziesz mial na prezenty pod choinke dla bliskich. wiec dobrze, ze wbiles sie ze swoim ogloszonkiem jak wczesniej pewnie nawet nie miales planu sprzedawania futra, a mojego ogloszenia nie zatwierdziles bo po co. powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widzisz twoj komentarz widnieje wyżej, radzę doczytać. :) poza tym to nie jest tablica ogłoszeń. :P

      Usuń