poniedziałek, 19 listopada 2012

ONLY ONE



Cześć! Dziś mam na sobie moją najnowszą pikowaną kurtkę jeździecką, która idealnie pasuje do jazdy konnej, ale również do spaceru po mieście. Kurtka marki HUMOR  z  butiku POLEVKO na ulicy Zwycięzców 28 w Warszawie. Do tego zegarek i okulary z VINTAGE SHOP. Ten model okularów jest dosyć odważny, dlatego trzeba uważać do czego go zakładamy. Na nogach mam kremowe spodnie i klasyczne oficerki.

Właśnie wróciłem z pracy i kończę przygotowywać kolację, będzie po francusku! Wołowina po burgundzku z ziemniakami au gratin i czerwone wino na rozgrzanie!

Od jutra zacznie się konkurs w którym będzie można zgarnąć ciekawe nagrody i wycieczkę ze mną! Mam nadzieję, że weźmiecie udział i uda mi się spotkać z zwycięzcą! :)














jacket: POLEVKO
sunnies&watch: VINTAGE SHOP

14 komentarzy:

  1. Rewelacja ! świetna koszula ♥

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. my też jesteśmy po kolacji :) prawie po francusku! naleśniki nieprzy-palonę z powidłami śliwkowymi "Barbara sama zrobiła" :) pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam identyczną koszulę, zazdroszczę okularów.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię Twój pasek oraz nietypowe szlufki w spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. you have the coolest style! love your blog.

    xx Rebe

    www.rebesrunway.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie masz reklam na blogu to się bardzo chwali, cudne okulary, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. kurteczka świetna <3 collar-clips przy koszuli też robią swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałem się nad kupnem podobnej kurtki i w tej chwili rozwiałeś moje wszelkie wątpliwości - wygląda to genialnie! Nie wiem tylko gdzie znajdę taką w 3mieście (o ile w ogóle znajdę).

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdradzisz skąd masz tą fantastyczną torbę ??

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdradzisz skąd masz tą fantastyczną torbę ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym chyba poszedł w coś bardziej skórzanego. Może nawet w kurtkę skórzaną. Jednak ta twoja kurtka też całkiem fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń