środa, 26 grudnia 2012

HUNTER




Cześć wszystkim! Mam nadzieję, że święta bardzo udane, brzuchy pełne i energia na nowy rok w mięśniach! 
Ja swoje święta spędziłem w gronie najbliższych i przyjaciół. Wspólne świąteczne kolędowanie przy kominku, ciepłe skarpety i książka, taki urok tego zimowego czasu, po całym domu roznosi się zapach pomarańczy i goździków, na kolanach trzymam kota! Dobrze, że nikt nie rozlicza nas z tego lenistwa! 

Na święta przygotowałem też stylizację, zdjęcia zrobiłem na krakowskim Kazimierzu, mam na sobie klasyczny płaszcz od marki REYKJAVIK DISTRICT, jednorzędowy płaszcz zestawiłem z czerwonymi bryczesami od KINGSLAND i kaloszami HUNTER. Zdjęcia były robione w drodze na obiad do restauracji, dlatego założyłem marynarkę i koszulę, obie te rzeczy są projektu Tomasza Karcza. Koszula nawiązuje swoim motywem do jazdy konnej, grafikę widać z tyłu, reszta pokryta jest czarnymi małymi groszkami. Ta koszula dobrze komponuje się do czerwonych bryczesów i jest idealnym rozwiązaniem do jazdy konnej na wiosnę czy w lecie, przewiewna i wygodna! Z dodatków wybrałem zegarek firmy O CLOCK

Zostawiam Was z nowym postem i uciekam na lodowisko! :)












15 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba.

    Zapraszam do nie ffashionhell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :)

    http://herkruks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Huntery, jak huntery...To koszula wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja !
    Marynarka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta broda Cię w sumie postarza :/ ale spodnie fajne i nogi też do takich idealne. co do koszuli - ładna, ale taka dziadkowata. ogólnie świetny dobór ubrań :]

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Twoją brodę.
    kalosze mnie nie powalają na kolana, ale całość wygląda przyjemnie. no i tak koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. więcej zbliżeń na detal! i wesołych

    OdpowiedzUsuń
  8. spoko koszula. ona najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. JESTEŚ GENIALNY! <3
    uwielbiam Ciebie i Twojego bloga :)
    Bardzo chciałabym Cie poznać! :D
    xo

    OdpowiedzUsuń
  11. great stylish look but what I love the most about You is your wicked blue beard!!^^,
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. te kalosze sa dla kobiet omg
    jakie to niesmaczne jak zaciera sie granica...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja którą podkreśla elegancki zegarek. Chociaż faktycznie musze zgodzić się z poprzednim komentarzem, że te kalosze tak średnio tutaj pasują. Ale ogólnie bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń