niedziela, 20 stycznia 2013

Diesel 1994


Cześć, pomimo, że jest zimno, prezentuję Wam letnią stylizację, lekko sportową, bo mam nadzieję, że wiosna i lato nadejdą szybko! Mam na sobie krótkie spodenki, DIESEL. Znając historię tej firmy, chciałem, aby zdjęcia pozostały w klimacie marki. Krótkie szorty zestawiłem z koszulką PAPROCKI & BRZOZOWSKI, W tym przypadku nie chciałem przesadzać z dodatkami, ponieważ głównym jest plecak w kształcie brylantu projektu MAJA RACKA, do tego bransoletka również od M. R. i zegarek VINTAGE SHOP . Fullcap: H&M. 

Have a nice week friends. :)







18 komentarzy:

  1. bardziej diament niż brylant, ale niech będzie. ukłony dla Mru, jednego i drugiego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez porównania ;)
    Najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. plecak najlepszy ♥

    http://limitofcontrol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. This is not a full cap, full - cap. FULL. Rings a bell?

    OdpowiedzUsuń
  5. AWESOME BAG!
    and nice cap!

    Greetings from Mexico
    xo

    Angel
    http://fucktherehab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja i boskieeee zdjęcia. Pomysł z materacem - zaje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Paprocki&Brzozowski rzadzi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Brylant wśród plecaków, zacny zestaw i wzór do inspirancji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimat marki uważam za utrzymany!
    Plecak genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. jak nie kupię sobie tej czapki, to chyba skoczę z mostu.

    OdpowiedzUsuń
  11. te pozy na łóżku :O ^^
    co do plecaka - świetny, ale wszystko widać co w nim jest, zero tajemniczości więc trochę ogranicza.
    buty, spodenki też świetne :]
    ogólnie fajnie zobaczyć coś nowego, again.

    pozdrawiam,
    Mr. A :]

    OdpowiedzUsuń
  12. o rany! co za plecak! obłęd ♥ foty na materacu? szczerze to do dziś myślałam, że tylko Maff potrafi z takich zrobić świetny post okazało się, że i Tobie się do udało! gratulacje!

    OdpowiedzUsuń