niedziela, 3 lutego 2013

GOLD 1986



Niedzelny nowy post! W nowy tydzień wchodzę w świetnym nastroju! Będzie dużo się działo, nowa kolaboracja H&M, widziałem już ubrania tej kolekcji i muszę Wam zdradzić, że są genialne! Londyński look zagości też u mnie na profilu, będzie inaczej, świeżo. W następny weekend wybieram się również do Wrocławia, na otwarcie hotelu, razem z Tomaszem Olejniczakiem, który zaprezentuje tam swoją kolekcję. Poniedziałek będzie też dla mnie pracowity, zapewnię wam nowy 'skrzydlaty' post we współpracy z ADIDAS ORIGINALS! Uwielbiam gdy jest tak intensywnie, szczególnie w tak ponurą pogode.

Przedstawiam Wam dziś nowy lekko grunge style, w stylizacji wykorzystałem dresowe spodnie z efektownym białym pasem z nowej kolekcji H&M, na wiosnę lato, do dresów oczywiście adidasy, zdecydowałem się na jasne, żeby nie przesadzić z kolorami, ADIDAS ORIGINALS. Na górze T-shirt AMERICAN EAGLE oraz skórzany bezrękawnik VINTAGE, do tego złoty łańcuch i mój ulubiony zegarek TRIWA, dostępny tutaj: E- ZEGAREK. Całośc uzupełniłem mimimalistyczną bransoletą projektu MAJA RACKA  i full cap'em H&M. Na zdjęciach mam również elastyczny plecak marki BAGASZ, dostępne na ich stronie i SHOWROOM.


Zostawiam Was ze zdjęciami i wracam do pracy, to będzie długa noc! Mam nadzieję, że zrobi się u Was też cieplej przez taką stylizację! Buziaki :)












17 komentarzy:

  1. mega te adidasy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jak zawsze, aż się tęskni za wiosną żeby można wskoczyć w takie lekkie ciuszki wrrr

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. interesujące zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre dresy!

    zapraszam na:
    http://karlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. czy te spodnie dostępne są już normalnie w sklepach? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czadowo! Jesteś genialny pod każdym względem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dresiory są świetne ! i te Twoje spojrzenie .. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co oznacza mina za pierwszym zdjęciu z prawej? ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko pomarzyć o takich chłopakach u mnie w mieście :)
    No w sumie to chyba raczej mężczyznach!

    OdpowiedzUsuń
  10. ADASIE TO BYM CI Z CHĘCIA UKRADŁ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubóstwiam Twoje wyczucie stylu i sposób, w jaki bawisz się modą. Czapka i koszulka na pierwszy rzut oka zdają się być z zupełnie innej bajki niż spodnie i addidasy, a jednak wszystko idealnie się komponuje. Bomba!
    #http://www.freaky-vanity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. na głowie masz snapback'a a nie full cap'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. spodenki i kamizelka najlepsze ^^ a co do kolekcji z H&M mam nadzieję, że nie robisz złudnych nadziei, bo dawno już nic naprawdę gonego uwagi tam nie było ;]
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. oby więcej tak stylowych facetów na naszych polskich ulicach :)

    OdpowiedzUsuń