wtorek, 5 marca 2013

SPRING!


Przed chwilą wróciłem do domu. Dzień zacząłem od intensywnego 1,5h treningu, później szybki brunch (carpaccio z sosem balsamicznym smoothie z mango na deser) z przyjaciółmi i popołudnie na uczelni, dużo się dzieje ostatnio w moim życiu, wiele zmian na lepsze!

To moja pierwsza wiosna z blogiem! Przedstawiam Wam również dziś propozycję pierwszej letniej eleganckiej stylizacji. W ciągu dnia nareszcie na uczelnię mogę założyć tylko marynarkę, wybrałem z najnowszej kolekcji  SS2013, H&M TREND, do tego koszula w błękitne kwiaty również z tej kolekcji. 

Marynarka to klasyka, ja często łączę ją ze sportowymi lub casualowymi butami, do tego elegancki zegarek, zwykłe jeansy i od razu look jest mniej zobowiązujący. 

Dzisiaj przełamałem kolor marynarki łącząc je ze szmaragdowymi spodniami z nowej kolekcji TOMAOTOMO, do całości elegancki zegarek TRIWA ze sklepu E-ZEGAREK I przeciwsłoneczne okulary BRYLOVE. Wykorzystałem również moją najnowszą aktówkę z VERO STILO












22 komentarze:

  1. Zdecydowanie za duża marynarka w ramionach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie jak zawsze ;) Marynarka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie i marynarka sa fantastyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. o, mój papa ma podobną teczkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczny look *.*

    http://barbres.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna marynarka fajnie to wszystko ze sobą połączyłeś

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktówkę wzięłabym za ucho do ręki, a nie pod pachę i jestem na tak ! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Carpaccio i smoothie, wow, plebs potnie się z zazdrości. Albo nie, plebs nie wie, co to carpaccio i smoothie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te okulary!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne !!
    Pozdrawiam
    dadiprezentuje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś geniuszem :) Podziwiam Twój styl !

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wygląda ten look, lekki, świeży, wiosenny. Koszula jest cudna!

    OdpowiedzUsuń