poniedziałek, 9 września 2013

SKIN made in PL



Hej, hej! Bardzo dziękuję tym co wpadli do ARKADII do ALDO. Ciesze się, że pomogliście nam rozkręcić tam super imprezę! Niedługo dodam relację. Z eventu zostanie mi fajna pamiątka w postaci zdjęć z wami :))  Na wydarzeniu świetnie bawiłem się tez z Jessicą Mercedes :)) Teraz wybieram kierunek Kraków i C.H. PLAZA, 14 września możemy się tam spotkać! Znowu razem z Jessica zapraszamy was do wspólnej zabawy :)

A teraz o tym co mam na sobie, jest to kombinezon, dosyć popularny na zachodzie, u nas trochę mniej, ta idea bardzo mi się podoba. Idealne do codziennego wyjścia do szkoły. Ostatnio widziałem w podobnym dziewczynę na ulicy, zestawiła go z dużą ilością złotej biżuterii, wyglądała ślicznie! Dziś na FB pisałem Wam, że dodam zdjęcie makijażu jaki dziś zrobiłem, zobaczycie je jutro! Obok komputera mam trochę witamin i leki na przeziębienie, coś mnie bierze, dlatego nie mogę się poddać! Uciekam pod koc, a Wam życzę dobrej nocy! Kiss :*









KOMBINEZON:  SKIN / BOOTS: ADIDAS ORIGINALS / BLOUSE: h&m / SNAPBACK: ADIDAS ORIGINALS / WATCH: OBAKU VIA E ZEGAREK

4 komentarze:

  1. Po prostu świetny look!wszystko idealnie dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre dresiwo! Pozdrawiam i zapraszam do mnie - nowy post:) http://imlukahuka.blogspot.com/2013/09/bustling-atmosphere.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i stylizacja! Uwielbiam Twojego bloga! U mnie pierwszy post http://clavefashion.blogspot.com zapraszam do oglądania i komentowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypadkiem wpadłam na twojego bloga ... Jak ja lubię takie przypadki :)
    Genialny po prostu genialny !
    Pozdrawiam !:-D

    OdpowiedzUsuń