niedziela, 27 października 2013

ISABEL MARANT POUR H&M part I


Cześć!

W czwartek odbył się huczny pokaz kolekcji ISABEL MARANT pour H&M, towarzyszyła temu fajna impreza. To wszystko wydarzyło się w Paryżu, europejskiej stolicy mody. W Polsce prezentacja odbyła się dzień później w Warszawie. Jestem tym szczęśliwcem, który mógł w tym uczestniczyć. Jak co roku H&M postarał się o organizację. W towarzystwie ludzi z polskiego świata mody, przy stole z francuskimi przekąskami podziwiałem najnowszą kolaborację. Już jakiś czas temu mogliśmy obejrzeć zdjęcia kolekcji w internecie. W kampanii wielkie nazwiska świata mody,Milla Jovovich, Alek Wek, pośród nich nasza Małgosia Bela. Sylwetki bardzo intrygujące. Ta linia ubrań jest o tyle ciekawa, że projektantka stworzyła swoją pierwszą męską kolekcję.

Isabel Marant dla H&M do przede wszystkim CASUAL. Zarówno w męskiej jak i damskiej kolekcji widać etniczne zdobienia i hafty. Damskie buty z frędzlami na małym obcasie i męskie buty ze skóry i zamszu.
Ta kolekcja to swego rodzaju raj dla miłośników dużych rozmiarów, rozciągniętych swetrów i oversizowych płaszczy.

Ten wpis to przedsmak tego co wybrałem sobie z tej kolekcji. Na początku tygodnia pokażę Wam więcej zdjęć. Dziś mam na sobie klasyczny oversizowy sweter, idealny na jesień oraz buty o których pisałem wcześniej. Dodam jeszcze, że to jedne z wygodniejszych butów na jesień, w środku miękkie, idealne! Pasują do spodni typu slim jak i szerokich, poszarpanych w stylu boho.  Mam nadzieję, że tych, którzy nie znali wcześniej Isabel Marant zarażę miłością do tej kolekcji! 




BLOUSE & BOOTS: ISABEL MARANT POUR H&M /  SNAPBACK: ADMIRABLE

3 komentarze:

  1. wiesz może, w których punktach będzie męska kolekcja do kupienia? Warszawa, Wrocław?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko w Warszawie na Marszałkowskiej/Nowym świecie, nie wiem dokładnie. i w Krakowie w galerii krakowskiej. :)

      Usuń