wtorek, 17 grudnia 2013

CROPP TOWN


Podobno zapowiadają się święta bez śniegu, jeden z plusów jest taki, że dalej mogę śmigać w adidasach i cieńszych kurtkach.
W dzisiejszej stylizacji zestawiłem moje  nowe zielone Nki z kurtką  moro. Aura za oknem nie jest zbyt przyjemna, dlatego urozmaicam ją sobie kolorem, ty razem padło na zielony. Zestawiłem ze sobą różne odcienie zieleni, mam nadzieję, że się Wam spodoba. W poprzednim poście świąteczna niespodzianka, więc też zachęcam do przeczytania.









JACKET, PANTS, BLOUSE, SHOES, WATCH & SCARF: CROPP / SNAPBACK: URBANFLAVOURS

6 komentarzy:

  1. aaaaaa.....kurtka <3 mężulo ma jest boska <3 pozdrawiamy

    www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę częściej odwiedzać CROPP'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie dostane te spodnie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. bluza i szalik są świetne no i fajnie kontrastują z mocnym moro!

    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki to model N-ek?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna jest ta kurteczka, ostatnio kupiłem sobie podobną ale z innej marki dziedzic pruski, bo teraz mają wyprzedaże nawet do 70% na kurtki

    OdpowiedzUsuń