wtorek, 14 stycznia 2014

PROJEKTANCI NA START! FINAŁ!



Cześć! Program PROJEKTANCI NA START powoli dobiega końca, mamy już finał, a w nim różne charaktery i wizje projektantów. Zostałem zaproszony na plan programu przez stację FOX LIFE, oto druga relacja, kilka zdjęć.
Poprzedni wpis możecie zobaczyć tutaj: PNS. Wielki finał już jutro o 22! Macie swoje typy? Moim faworytem jest Piotr. Śledziłem na planie pracę chłopaków, to jak to wszystko wygląda z zaplecza, mieli przed sobą ogrom pracy i jak zwykle w tego typu programach mało czasu. Nie wiem czy bym podołał takiemu wyzwaniu. Na planie byłem świadkiem tego, że uczucia, wzruszenia jakie towarzyszyły jurorom i prowadzącej nie były wyreżyserowane. Fajnie było popatrzeć, że jurorzy i uczestnicy w pewien sposób zżyli się ze sobą!
Zobaczcie kilka zdjęć i podzielcie się ze mną opiniami, kto był Waszym faworytem ?








3 komentarze:

  1. Mój faworyt to także Piotr,chociaz wszystkim życzę powodzenia:)Czekam na kolejna edycje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście Jarek; uważam, że Pjotr jest zbyt pewny siebie ; kobiety z zasady odrzucam

    OdpowiedzUsuń
  3. życze jarkowi wygranej jego projekty najbardziej mi się podobały

    OdpowiedzUsuń