niedziela, 14 sierpnia 2016

PRADA / HILFIGER / KOMONO


Serwus! Dziś pochwalę się Wam moją nową zdobyczą - marynarka od Prady. Każdy facet marzy o dobrze skrojonym garniturze, ja mam ich już kilka. Tym razem wybrałem coś innego, pełen oversize, dwa guziki, odrobinę za duża, dziwna... Idealnie współgra ze swetrami i koszulami bez kołnierza. Moja stylizacja jest na granicy kiczu, ale przecież taka jest Prada. Okulary przeciwsłoneczne to moje nowe odkrycie, niska cena, świetny design i dobra jakość. Sprawdźcie sami na stronie KOMONO.

       SPODNIE: TOMMY HILFIGER          /  SHOES: LACOSTE                 / SHIRT H&M







2 komentarze:

  1. Świetna marynarka! Outfit z postu niżej skradł moje serce! Pozdrawiam

    http://moje-kreacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :) To się nazywa KLASA :) Mega stylówka. Podoba mi się ta nonszalancja w sposobie noszenia ubrań :)

    OdpowiedzUsuń