poniedziałek, 10 lutego 2014

JEREMY SCOTT FOR ADIDAS ORIGINALS 2014


Cześć! W tym poście chciałem pokazać Wam, że zima w Polsce niekoniecznie musi być szara, a moro to nie tylko odcienie zieleni i brązu! Mam na sobie szarą bluzę z zebrą, w moim wydaniu kolor szary najlepiej komponuje się z intensywnymi barwami,które podkreśla odcień mojej skóry. Do tej stylizacji wybrałem bluzę marki MINT FIELDS , zestawiłem ją z marmukowymi spodniami RIVER ISLAND i kurtką z zimowej kolekcji JS dla ADIDASA.









SHOES & JACKET: JEREMY SCOTT FOR ADIDAS ORIGINALS / PANTS & SOCKS: RIVER ISLAND / BLOUSE: MINTFIELDS / SNAPBACK: NEW ERA 

12 komentarzy:

  1. fajna stylizacja, lecz kurtka tragiczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę że założyłeś tę kurtkę z czystej przyjemności :( ale za promowanie płacą, i to nie złe pieniążki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega stylóweczka!kurtka wygląda rewelacyjnie,zaciekawiła mnie jej damska wersja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja super - kurtka ciekawa, odważna- skarpetki.....hmmm mam takie same z działu dziecięcego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Staro, źle i tragicznie. Nie pasuje Ci taki styl. Ogólnie wyglądasz na dużo więcej lat niż masz. Jak podbiegający pod 40

    OdpowiedzUsuń
  6. Człowieku, to co sobą reprezentujesz i w jaki sposób to przedstawiasz da się określić tylko jednym słowem: WOW! Jesteś niesamowity. Podziwiam cię od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zebra tak! Panterka nie! BUTY ---> AAAAA biore w ciemno!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne!

    www.fashionstarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Siema ! Gdzie kupujesz tak wspaniałe czapki ?? Szukam czapki z siatką , ale w naszych polskich sklepach słabo !

    OdpowiedzUsuń