sobota, 15 lutego 2014

PEACUFUL SOUL VS DIESEL GOLD


Halo załogo! Zobaczcie sobie najnowszą kampanię marki CROPP na wiosnę, powiem Wam, że od jakiegoś czasu ta firma robi kawał dobrej roboty jeżeli chodzi o reklamę, wizję promocji i klimat sesji czy właśnie takich spotów. Dobra muzyka, przestrzeń, ludzie! To zachęca do pójścia do tych sklepów, sam wiem z doświadczenia, że można wyszukać tam ciekawe rzeczy! A moja dzisiejsza stylizacja niby zwyczajna, bo klasyczna ramoneska, ale całość rozświetla barokowa bluza  zSMOOTHING CLOTHING, udało mi się nawiązać kontakt z tą marką, prowadzą ja wspaniali ludzie z Barcelony. Zdradzę Wam, że niedługo ruszam z kolejną turą warsztatów wizażu, będą im towarzyszyć fajne konkursy z kosmetykami i nie tylko. Życzę Wam udanego weekendu, ja spadam się rozerwać z przyjaciółmi! Aha! Uprzedzam odpowiedź odnośnie pytań o kurtkę, pochodzi z wiosennej kolekcji H&M TREND, będzie niedługo w sklepach, ale o tym Wam napiszę jeszcze! Kiss

Kampanię CROPP na wiosnę zobaczycie klikając tutaj:  CROPP 2014








BOOTS: ADIDAS ORIGINALS / FULLCAP: NEW ERA / PANTS & BACKPACK: RIVER ISLAND / WATCH: DIESEL / BLOUSE: SMOOOTHING CLOTHING / JACKET: H&M TREND

4 komentarze:

  1. Najlepszy blog dla mezczyzn w Polsce ! :)

    http://lifeinewa.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielki czad ! świetna stylizacja i zdjęcia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kampania croppa faktycznie mnie zaskoczyła- nigdy specjalnie nie zaglądałam do tego sklepu. Teraz chyba zacznę ;)

    Stylówka świetna - mam nawet podobną kurtkę. Uwielbiam bluzy z printami a ta jest fenomenalna. Idealnie wszystko ze sobą współgra ;) śmiało można się od Ciebie uczyć smaku i stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfect outfit, a beautiful jacket :-) Greetings.

    http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń