sobota, 15 lutego 2014
PEACUFUL SOUL VS DIESEL GOLD
Halo załogo! Zobaczcie sobie najnowszą kampanię marki CROPP na wiosnę, powiem Wam, że od jakiegoś czasu ta firma robi kawał dobrej roboty jeżeli chodzi o reklamę, wizję promocji i klimat sesji czy właśnie takich spotów. Dobra muzyka, przestrzeń, ludzie! To zachęca do pójścia do tych sklepów, sam wiem z doświadczenia, że można wyszukać tam ciekawe rzeczy! A moja dzisiejsza stylizacja niby zwyczajna, bo klasyczna ramoneska, ale całość rozświetla barokowa bluza zSMOOTHING CLOTHING, udało mi się nawiązać kontakt z tą marką, prowadzą ja wspaniali ludzie z Barcelony. Zdradzę Wam, że niedługo ruszam z kolejną turą warsztatów wizażu, będą im towarzyszyć fajne konkursy z kosmetykami i nie tylko. Życzę Wam udanego weekendu, ja spadam się rozerwać z przyjaciółmi! Aha! Uprzedzam odpowiedź odnośnie pytań o kurtkę, pochodzi z wiosennej kolekcji H&M TREND, będzie niedługo w sklepach, ale o tym Wam napiszę jeszcze! Kiss
Kampanię CROPP na wiosnę zobaczycie klikając tutaj: CROPP 2014
BOOTS: ADIDAS ORIGINALS / FULLCAP: NEW ERA / PANTS & BACKPACK: RIVER ISLAND / WATCH: DIESEL / BLOUSE: SMOOOTHING CLOTHING / JACKET: H&M TREND
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Najlepszy blog dla mezczyzn w Polsce ! :)
OdpowiedzUsuńhttp://lifeinewa.blogspot.de
Wielki czad ! świetna stylizacja i zdjęcia. pozdrawiam
OdpowiedzUsuńKampania croppa faktycznie mnie zaskoczyła- nigdy specjalnie nie zaglądałam do tego sklepu. Teraz chyba zacznę ;)
OdpowiedzUsuńStylówka świetna - mam nawet podobną kurtkę. Uwielbiam bluzy z printami a ta jest fenomenalna. Idealnie wszystko ze sobą współgra ;) śmiało można się od Ciebie uczyć smaku i stylu.
Perfect outfit, a beautiful jacket :-) Greetings.
OdpowiedzUsuńhttp://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/