poniedziałek, 10 marca 2014

FOODS!


Cześć! Dziś trochę inaczej... Bez stylizacji! Podobno trzech na czterech polaków zjada niezdrowe przekąski. Bez wątpienia jestem w tej grupie.
Ci, którzy obserwują mój instagram pewnie to widzą. wiadomo, że odpowiednia ilość niezdrowego jedzenia
nie jest bardzo szkodliwa. Trzeba tylko pamiętać o zbilansowanej diecie. Ja do tego dodaję ćwiczenia na siłowni
i długie spacery. W moim jadłospisie znajdują się często chipsy (uwielbiam solone) i fast foody.
Udowodnione jest, że duży procent ludzi jedzących niezdrowe przekąski ma z tego powodu wyrzuty sumienia. Ja osobiście
niestety nie mam takich uczuć w tym wypadku. Powiem Wam od siebie, że co drugi dzień staram się zjadać zdrowe przekąski
często przygotowuję sobie surowe warzywa z dipami, np marchewka, pietruszka czy seler naciowy. Czuję się po tym lekko
i mam sporo energii!






6 komentarzy:

  1. jeśli masz dobry przepis na donuty to napisz koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swiętne zdjęcia działają na wyobraźnię, też lubię fast foody ale nie przyznaję się do tego..
    Gratuluję ciekawego Bloga
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń