sobota, 8 marca 2014

DZIEŃ KOBIET Z ZALANDO


Cześć! Razem ze sklepem internetowym ZALANDO przygotowałem  dla Was post z propozycją stylizacji na wieczorne wyjście. Mam nadzieję, że w tym wyjątkowym dniu będziecie się czuły wspaniale i ultrakobieco! :D Na zestaw składa się sukienka marki Just Cavalli w ekstrawagancki streetowy print do tego dla równowagi spokojnie kolorystycznie, ale nie nudne białe koturny Jeffrey Cambell. Razem ze mną w akcji biorą udział też inni blogerzy, gentlemenfashionIgor Rądlewski i Shiny syl i www.outdersen.blogspot.com zobaczcie ich propozycje. :)

Ja ubrałem klasyczną marynarkę i sportowe buty, to styl w którym czuję się najlepiej.









4 komentarze:

  1. Świetnie i stylowo jak zawsze. Bardzo mi się podoba :)
    Alexa-wikto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, szczególnie marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój look jest świetny, genialna marynarka z płaszczem i sportowe buty. Fajnie ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
  4. elegancja w połączeniem ze sportem-super ale w tym przypadku nie....wgl mnie akurat te buty nie pasują do całej reszty,takie moje skromne zdanie.
    jestem początkującą blogerką,zaczynam dopiero eksperymenty modowe,zapraszam madebyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń