poniedziałek, 3 marca 2014

IN LOVE WITH RIVER ISLAND


Cześć! Luty się już na szczęście skończył! Za kilka dni będę musiał wyskoczyć do kwiaciarni, żeby obdarować wszystkie kobiety wokół mnie kwiatkiem! Dzisiejszy wpis dedykuję marce RIVER ISLAND. Jakiś czas temu odnalazłem na wyprzedaży bejsbolówkę RIRI dla RI, została ostatnia rozmiarowo idealna, największa, pewnie dlatego żadna dziewczyna jej nie kupiła. Nie jestem fanem piosenkarki, ale kolekcja bardzo mi się spodobała. Nie miałem żadnego problemu z tym, że kurtka jest z działu damskiego. Towarzyszył mi INSTAX, często zabieram go ze sobą w drogę, uzupełniam zdjęciami ścianę w swoim pokoju! Założyłem też buty z wiosennej kolekcji TIMBERLANDA, bardzo wygodne mokasyny żeglarskie. Bardzo podoba mi się, że marka stworzyła coś co zostało w ich estetyce.
Reszta ubrań podpisana pod zdjęciami! Teraz zajmę się rozpakowywaniem zakupów, bo odwiedziłem dziś sklep włoski, zdjęcia możecie zobaczyć na moim instagramie o tutaj: www.instagram.com/waimeavanitas









JACKET, PANTS, BLOUSE: RIVER ISLAND / SHOES: TIMBERLAND / FULLCAP: NEW ERA

11 komentarzy:

  1. oooo kurwa najlepszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkasz w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  4. buty i bluza miazga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna kurtka;)) w sumie racja,chyba sama bym jej nie kupiła. Rihanna ma fajny styl ,ale wydaje mi się mało praktyczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice outfit, I love the printed sweatshirt.


    http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzę w kwiatki widziałem w RI i sam zastanawiałem się nad zakupem ^ ^.
    Fajna, luźna stylizacja.
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty :) pozdrawiam
    obiektywnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice look . Love jacket
    Www.street-pepper.com

    OdpowiedzUsuń